Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Nyíltan...

Budapesti huszonéves srác vagyok... ja és meleg... és itt most kiírom magamból amit látok, érzek, gondolok... kiírom, hogy ne ártson... nekem. (Ha valamit blogon kívül szeretnél mondani, azt itt megteheted: ideirj85@freemail.hu)

Friss topikok

  • nyitott srác: @kzoltana: áhh, tudod, ez csak "egy kis elírás, figyelmetlenség" =)) ...ami mellesleg azért befoly... (2012.03.29. 13:17) A nemzet szégyene

Címkék

2012.03.14. 16:15 nyitott srác

Hétfő

Címkék: szex meleg gay baszás köcsög kúrás

Kezdésnek kicsit meredek lesz, de ezt minek is írom ide?! =))

Szóval hétfőn kúrni mentem egy barátnőm gyerekkori szerelmével, akiről kiderült, hogy meleg, és ez a barátnőm be is mutatott minket egymásnak még nyáron, amikoris történt is egy-két dolog, de semmi komolyabb - leszoptam a Margit-szigeten. Most megbeszéltük, hogy elmegyünk egy baszodába kúrni egyet, de a srác hiába helyes, a testével már nem foglalkozik úgy, és ez - habár régebben szinte csak az arc számított nekem - számomra eléggé zavaró egy alkalminál. NYáron még tök izmos volt, ma már csak a nyoma van ennek. A csávó dicsérte és tökre ráizgult hogy milyen izmos vagyok, és ez imponált is nekem. Valóban jobb csávo lettem, mint amilyen ő, mégha az arca szerintem sokkal helyesebb is az enyémnél. Elmentünk a helyre, ami kutvajó volt, be kell valljam. A sráccal körülnéztünk - én ki is néztem magamnak egy pasit -, majd mi ketten bementünk egy kabinba, és nekikezdtünk. A srác se nem tud csókolózni, se nem tud - vagy nem szeret, de akkor mondaná meg -, szopni, az egésznek annyi értelme volt, hogy egy jót bírkóztunk meztelenül teljes erőbedobással, kivertül, masszíroztunk - bár azt sem nagyon tud szegény -, és utána egymáshoz bújva pihentünk. Ez utóbbi volt a legjobb, igazából erre lenne szükségem, de amíg nincs párom, addig marad az alkalmi élvezet, és az imitált intimitás. Miután kipihegtük magunkat leráztam a srácot, el is ment öltözni, én pedig még maradtam kicsit, hogy kiélvezzem a belépőjegyem árát. Bementem a gőzbe, ahová a már korábban kinézett - mint később kiderült - amerikai pasi is bejött. Kurvajó test párosult a jóképűség mellé, amitől feláll a farkam. Leült mellém, és egyből a lényegre tértünk, miközben egy harmadik srác is odajött hozzá kóstolgatni a hatalmas faszát. Felváltva szoptuk a fiúval az amerikait, s felváltva szoptam s cumiztattam a csávót, aki láthatóan nagyon élvezte a jó nagyra és keményre duzzadt eres farkamat, ahogy ki-be járkál a szájában. Miután a pasit elélveztettem, kimentem tusolni, majd egy körbenézés után vissza a gőzbe, ahol már egy újabb nekem való pasit szúrtam ki, aki egy segítő kézre vágyott meredező farkával. Segítettem is neki, és kivertem a kezemmel, amit az előbbi menetből a harmadik srác végignézett, s miután végeztem a palival, és kimentem letudolni, meg mosdani, a kukkoló fiúval kabinra mentünk. Töröknek néztem a srácot a sűrű fekete haja és az igéző tekintete miatt, de magyar volt. Iszonyatosan élvezte szopni a faszomat, igazi kis köcsög lehetett. Meg is akartam dugni, de mint a barátnőm ismerősének, ennek is volt valami HPV-re utaló jel a lyukánál - mielőtt bármit csinálok, feltűnés nélkül meg szoktam nézni mi vár rám -, így nem nyúltam hozzá, pedig nagyon kívántam. Faszom, hogy az összes buzinak van valami baj a seggével, nem képesek rendesen védekezni... =(( Nekem is volt, kis nyunyóként én is belementem hülyeségekbe, de szerencsére már elmúlt/elmulasztottam minden ilyesmi(t). A lényeg, hogy akkor mondom basszon meg ő, mert azt is kívántam, de felhúzta a gumit, és összement a farka egy kis próbálkozás után. Azt mondta "ezt hívják gumifóbiának". Hát mondtam magamba ha neked ez van, akkor mindenkit gumi nélkül baszol meg?! Jobb is, hogy ennyiben maradtunk, bár meglepett, hogy egyből eltűzött zavarában, pedig tényleg nagyon heyles volt, igazán leszophattuk volna egymást.

A lényeg, hogy megint bebizonyosodott, hogy ha szexel az ember, az nem hogy csillapítja, de inkább gerjeszti a vágyat - legalábbis egy darabig -, mert ma már kétszer kivertem, de még mindig kibaszottul kanos vagyok. =P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinyilvanitom.blog.hu/api/trackback/id/tr764316726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása