Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Nyíltan...

Budapesti huszonéves srác vagyok... ja és meleg... és itt most kiírom magamból amit látok, érzek, gondolok... kiírom, hogy ne ártson... nekem. (Ha valamit blogon kívül szeretnél mondani, azt itt megteheted: ideirj85@freemail.hu)

Friss topikok

  • nyitott srác: @kzoltana: áhh, tudod, ez csak "egy kis elírás, figyelmetlenség" =)) ...ami mellesleg azért befoly... (2012.03.29. 13:17) A nemzet szégyene

Címkék

2012.03.21. 17:46 nyitott srác

Magnum 2.0

Címkék: szex meleg magnum gay dugás pasi fiú szauna srác kúrás kefélés

A héten ismét lementem a Magnumba, nem mírtam a farkammal. =P Elsőként egy kedvse pár akadt a horogra, akik fúl izmosak voltak, és nagyon kedvesek. Az egyik kifejezetten az esetem volt, teljesen kész voltam az izmos, trimmelt mellkasától, nagy farkától, míg a párjának a teste szintén bejött, de aztán az arcával is megbarátkoztam - ami amúgy a szedett szemöldök miatt nem volt nálam okés -, miután az orálélvezetek után beszélgettünk kicsit.
Aztán folytattam tovább a vadászatot, mígnem a gőzben egy kurvajó testű helyes fiúkára lettem figyelmes. Összeszedtem a bátorságomat, és megérintettem a enekét, ahogy ott állt a falnak fordulva, és egész testét jól szemügyre vehettem. Már a látványtól fúl merev lettem. Gyengéden simogattam a fenekét, hozzá érintgettem a kőkemény eres farkamat, és így hátulról lassan átöleltem. Engedelmesen hagyta magát. Elkezdtem csókolgatni a nyakát, száját, és közben ütemesen dörgöltem a farkamat a formás fenekéhez. Aztán otthagytam, gondoltam ennyi elég lesz. Mászkáltam tovább, szaunáztam, gőzöltem, míg egyik körbejáráskor arra figyeltem föl, hogy egy fiatal srác bemegy az egyik szopatólyukas kabinba. Mondom akkor én bemegyek a másik oldalra, ezt még úgysem próbáltam. Egyből rácuppant a lényegre, és érzékien szopta a faszt a csávó. Közben észrevettem, hogy elég erős borostája van, és elkezdtem gondolkodni, hogy valóban az a srác van-e a túloldalon, akit én láttam, vagy esetleg egy öreg, akinek épp szerencséje volt, hogy bementem. De nem érdekelt. Annyira jól szopott, és én annyira kész voltam a kéjtől, hogy kurvára nem érdekelt. Aztán, kb már 10 percnyi szopatás után még nem mentem el, a túloldalról pedig eltűnt a pasi. Kimentem én is. Akkor látom, hogy a túloldali emberke ugyan az, mint aki a gőzben volt, aminek nagyon megörültem. Behúzott egy sötét kabinba, ahol tovább szopattam, majd mondtam, hogy megdugom, és átvittem egy nagyobb kabinba. Hihetetlen volt, egyből fölugrott az ágyra, ahol én állva szopattam, miközben gyönyörködtem gyönyörű fenekében. Iszonyatosan megkívántam, se' perc alatt előkaptam a gumit miközben finoman nyalogattam a fenekét, s éreztem, hogy már teljesen begerjedt. Simán beletettem a szép darab farkamat a kis popójába, és finoman elkezdtem kúrogatni, ami kemény kefélésbe csapott át pár perc alatt. Kb 20 percig dughattam, majd a fenekére vertem ki a farkamat.

Ismét érdemes volt lemenni erre a helyre. Közben azon gondolkodtam, hogy milyen durva is ezt, hogy a föld alatt van ez a minden szegletéből kéjt árasztó "földi pokol"...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinyilvanitom.blog.hu/api/trackback/id/tr584331053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása