Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Nyíltan...

Budapesti huszonéves srác vagyok... ja és meleg... és itt most kiírom magamból amit látok, érzek, gondolok... kiírom, hogy ne ártson... nekem. (Ha valamit blogon kívül szeretnél mondani, azt itt megteheted: ideirj85@freemail.hu)

Friss topikok

  • nyitott srác: @kzoltana: áhh, tudod, ez csak "egy kis elírás, figyelmetlenség" =)) ...ami mellesleg azért befoly... (2012.03.29. 13:17) A nemzet szégyene

Címkék

2012.04.10. 01:21 nyitott srác

Új kezdet

Úgy döntöttem felhagyok az elmúlt két évemben zajló szexuális kicsapongásokkal. Újra határok kellenek, újra szeretnék "rendes" ember lenni. Ma visszakaptam valamit az ártatlanságomból úgy érzem, vagy csak kiderült, hogy van remény. Hát akkor segítek előtörni újra a régi énemnek. Majd kifejtem. =)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinyilvanitom.blog.hu/api/trackback/id/tr494374500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása